niedziela, 15 kwietnia 2012

mięta!

W końcu znalazłam trochę czasu na napisanie nowej notki :) Zdjęcia nie są najnowsze, bo robione jakiś tydzień temu, ale niestety studia robią swoje i zabierają mi cały cenny czas ;)
Wiem jak wygląda mój strój przy tym śniegu, to była o tyle dziwna sytuacja, że pogoda cały dzień była piękna, a w pewnym momencie właśnie spadł śnieg. Tu nie chodzi o to, żebym jakoś bardzo lubiła chodzić przy temperaturze bliskiej 0 w samej koszulce i to jeszcze tak słabo zabudowanej ;)




 

 Uwielbiam miętowy kolor, a na te rurki polowałam baaardzo długo. Mimo, że jest ich wszędzie pełno, to ciężko było mi znaleźć idealne. No ale ważne, że w końcu się udało :) mam nadzieję, że to nie jest moja ostatnia (i jedyna) rzecz w tym kolorze..


A, jeszcze muszę się jeszcze pochwalić moimi nowymi szpilkami! Od paru tygodni szukałam klasycznych, czarnych szpilek, bo te, które mam są strasznie niewygodne i właściwie nie jestem w stanie w nich chodzić. I znalazłam swoje wymarzone w Nine West :) Zauroczyły mnie od razu jak tylko je zobaczyłam. Gdyby nie to, że niedawno miałam urodziny, to chyba musiałabym sobie je odpuścić, bo wątpię, czy byłoby mnie na nie stać.. a tak, dostałam je w prezencie! :)


 

 bluzka - jeszcze z dzieciństwa + DIY
rurki - stradivarius
trampki - deichmann

10 komentarzy:

  1. fajna koszulka i świetne spodnie :) hehe fajnie wyszły te fotki ze śniegiem :)

    Pozdrawiam!!!!

    Dzięki za odwiedziny u mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki są sliczne!!! Właśnie takie klasyczne, ale jednak mają to ''coś''.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że wykorzystałaś bluzkę z dzieciństwa ;))) pasuję do spodni ;)) co do śniegu to faktycznie mocno kontrastuje Twój strój ze śniegiem, ale hej można też na upartego uznać, że taki był zamysł artystyczny ;))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie trampi!ciekawa stylizacja:)
    pamiętam te bluzki też taką miałam,szkoda że przepadła!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne spodnie i buty <3
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia! aż uśmiechnęłam się patrząc na Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ALE SWIETNE TRAAAMPKIIII<333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Great pants!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń